PUBLICITAT:

CONTRAPUBLICITAT:

En general creiem que tot el procés que ens ha portat a fer aquest treball i a obtenir-ne el resultat és pot resumir en la frase “el que comença bé, acaba bé”.

La veritat és que tots els membres del grup vam sortir força inspirats després de la projecció del vídeo el qual va ser font suficient per introduir-nos en el camí de la crítica i buscar aquells elements que els tres tenim en comú per tal de posar sobre la taula el tema mitjançant el qual realitzaríem el treball.

Per les implicacions personals que teníem amb la temàtica no va ser gaire difícil arribar un consens, de fet, va ser aparèixer el tema de Bolonya i la universitat i ràpidament vam ser conscients de l’acord.

Un cop vam tenir clar el tema vam seguir un procés normal propi d’aquests tipus de treball, és a dir, que vam realitzar una pluja d’idees força variada i cada cop més motivant fins al punt que van trobar que algunes de les idees es podien complementar. Un cop la idea va estar lligada del tot vam passar a l’elaboració de la nostra contrapubliciatat i un cop més vam entrar en negociacions; per aquest cop anaven més dirigides a millorar la composició que volíem realitzar. Finalment el resultat va ser el que us presentem adjunt a aquest text.

Per acabar, trobem que el treball ha aconseguit motivar i fer volar les nostres imaginacions de tal manera que sortien aportacions cada cop més elaborades. El treball en grup ha sigut força satisfactori i això es deu al mateix motiu que manifestem a l’inici d’aquest paràgraf.

Bé doncs, en definitiva creiem que el treball es pot definir en quatre termes; motivació, creativitat i resultat comú.

CONTRAPUBLICITAT CREADA PER: Jesús López, Oriol del Rio i Xavi Martinez.